گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

گزارش افتتاحیه دومین نمایشگاه خط سید وحید گودرزی در سوریه

دومین نمایشگاه آثار خوشنویسی آقای سیدوحید گودرزی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم اردیبهشت ماه 1391 دررایزنی فرهنگی کشورمان در دمشق بر پا شد




دراین نمایشگاه که با استقبال هنر مندان و مسوولین طراز اول فرهنگی هنری وسیاسی کشور سوریه همراه بود تعداد 30 تابلو از آثار این معلم هنرمند در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت ، حدود 10 شبکه ماهواره ای خارجی پوشش تصویری این نمایشگاه را بر عهده  داشتند


نکته قابل توجه اینکه خوشنویسان سوری از تابلو های خط معلی که در نمایشگاه بود بسیار استقبال نمودند. یادآور می شود که سال گذشته هم نمایشگاه دیگری از این هنرمند در همین مکان برپا شده بود



نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 http://newhearts.blogsky.com

سلام ! یادش بخیر !
من که نبودم ولی بچه ها دیده بودن

عباس جوانی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:29

استاد عزیز سلام
من عباس جوانی از شاگردان انجمن خوشنویسان بروجرد شما هستم که خیلی مشتاق هستم که در صورت امکان یک مکلمه تلفنی باش ما داشته باشم تا شاید بتوانم به نوعی این اتش اشتیاق عشق به شما استاد گرامی را در خودم کمتر کنم خواهشن در صورت امکان یک تماس کوتاه یا یک شماره تلفن از خودتان به من بدهید تا با شما تماس بگیرم. در ضمن من آن چاقوی قلم تراشی را که به همراه شما از هنرکده ققنوس خریدم دارم یادتان هست که پول کم داشتم و شما کمکم کردید -هیچ وقت فراموش نمی کنم -به امید دیدار شما -عباس جوانی -09385662028

MK یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:40

سلام خسته نباشید من یکی از دانش اموزان شما در کلاس204هستم می خواستم بدونم چرا شما این همه سخت گیری می کنید .....من یک نقاشی کشیدم همه دوستانم گفتند خیلی قشنگ هست ولی شما گفتید در سطح دانش اموز دوم راهنمایی نیست.

سلام
کی؟

mk چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:39

هفته ی پیش چهارشنبه

سلام
امیدوارم که با سعی زیاد به من ثابت کنی که اشتباه کرده ام

meysam asghari جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:50

Salam ostad...
Mano shenakhtin???

meysam asghari جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 00:52

Salam ostad...
Mano shenakhtin???

سلام
من همه دوستای با معرفت رو میشناسم.
کجای جغرافیایی؟ بیا تا ببینمت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد