گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

رابطه ی دست خط با روح وروان

           




محققان معتقدند دست خط کودکان و فرزندان را هیچ گاه نباید با خواهر و برادر و دیگران مقایسه کرد.

   نوشتن هم مانند خواندن نیاز به دقت و تمرکز دارد که در صورت داشتن سلامت جسمی و روانی امکان پذیر می شود و بیشتر کودکانی که بد خط می نویسند دچار عارضه ای در استخوان دست و انگشتان می باشند.

  بعضی از افراد چون چشمان ضعیفی دارند آن چه را که می نویسند درست نمی بینند و استرس و عصبانیت و پیش فعالی کودکان و نداشتن دقت کافی در هنگام نوشتن از جمله این شرایط است.

افرادی که در خانواده در محیطی آشفته و ناآرامی بزرگ می شوند و یا به دلیل پرخاشگری دچار لرزش دست یا عدم تمرکز کافی باشند دست خط بدی دارند و کلمات را ناخوانا می نویسند.

افرادی که آرامش روحی و روانی دارند و کمتر خود را درگیر مسائل روزمره می کنند و به قول معروف سرشان به کار خودشان گرم تر است دست خطی بسیار زیبا و خوانا دارند و دیگران اغلب از دست خطشان لذت می برند.

    دست خط ذهن و روح افراد را تعریف می کند و میزان آرامش روحی و روانی را برای همگان بازگو می کند.

منبع : اینترنت

برگزاری مسابقات هنری

در هفته ا ی که گذشت مسابقات مختلف هنری در کلیه مقاطع تحصیلی در مرحله ی


 شهرستان برگزار گردید که مورد استقبال کم نظیر دانش آموزان قرار گرفت 

ادامه مطلب ...

دومین جلسه گروه هنر

دومین جلسه گروه هنر


با خواست خدا دومین جلسه ی گروه هنر در تاریخ 13 آذر ماه 1391 در محل مرکز عفاف بروجرد برگزار گردید که همکاران شرکت کننده با بیان دیدگاه های خود مسائل ومشکلات پیش رو را بررسی نمودند. در ادامه چند تن از همکاران تجارب ارزنده ی تدریس خود را برای سایر همکاران عزیز بیان نمودند. در پایان مقرر شد اولین جلسه کارگاهی گروه هنر در خصوص آموزش نرم افزارهای گرافیکی در سایت مدرسه شاهد دختران در دی ماه جاری برگزار گردد.



برای دیدن تصاویر این جلسه  لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

ادامه مطلب ...