گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

جلسه کارگاهی گرو ه هنر

 دومین جلسه کارگاهی گروه هنر متوسطه اوّل


چهار شنبه 9 بهمن ساعت    30: 17 


راهنمایی دخترانه شاهد


موضوع : طراحی سنتی


نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 16 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:03

سلام
من یک مدتی هست که دوست دارم خط تحریر رو یاد بگیرم
راستش رو اینترنت دارم دنبال منابعی میگردم که هر روز تمرین کنم
به نظرم درس اول که شما گذاشتید خیلی خوب بود
لطفا میشه ادامه بدید .چون من قادر به خرید کتاب تمرین خط نیستم و در شرایطی هم نیستم که بتونم در هیچ کلاسی شرکت کنم
ممنون

سلام شما می توانید از بقیه صفحات هم در این وبلاگ استفاده نمایید تا آموزشتان کامل گردد.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد