گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

دانلود کتاب هنر پایه هفتم (فرهنگ و هنر )

دانلود کتاب فرهنگ و هنر پایه اول متوسطه (هفتم)

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
یه نفر شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

سلام اقای گودرزی. من یکی از دانش اموزان سال گذشتت بودم. خوبی؟ در حق من خیلی نامردی کردی که بیستش نکردی. نمیگم نامردی ولی خب اون یه نمره خیلی واسه من مهم بود. من نمیخوام توهین کنم. ولی میتونستی. نه؟ اگه از حرفم بدت اومد جوابم رو بده. واقعا اگه ناراحت نشدی میگم کیم. خودت میدونی و خودت. میتونم ادرس بدم. جواب این پیام رو بده.

سلام
کسی که از مردی میگه باید مردونه حرف بزنه
خیلی مهم نیست شما کی هستی. ولی من پیش وجدان خودم راحتم شما چطور؟

احمدرضا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 http://shahedart.blogfa.com

با سلام.... وبلاگ شما زیباست... منم یه وبلاگ هنری دانش آموزی دارم خوشحال میشم مرا هم به نظر بیاورید... سپاس

ممنون از لطف شما

یه دختر خوشمل شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:16

سایتتون خوبه.من خوشم اومد اما خیلی ساده هستش.لطفا مطالب بهتر و بیشتری بگذارید.جناب گودرزی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد