گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

گروه آموزش هنر مدارس بروجرد

هنر برتر از گوهر آمد پدید

آثار برتر مسابقات پرسش مهر 92 رشته خوشنویسی



نفر اول رشته ثلث آقای هادی زال زاده




نفر اول رشته شکسته نستعلیق  آقای رضا ترکاشوند 

 


نفر اول نستعلیق آقای سید وحید گودرزی

نظرات 2 + ارسال نظر
بسحاق پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 20:54

به نام خالق هنروهنرمند
به به وصدهاآفرین به این آثاروهنرمندانشان.تبریک میگم

جناب بواسحاق مرحمت عالی متعالی

یاراحمدی جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:56 http://bmathgroup@yahoo.com

سلام
کوه پرسید ز رود: زیر این سقف کبود
راز ماندن در چیست؟

گفت: در رفتن من.

کوه پرسید: و من

گفت: در ماندن تو.

بلبلی گفت: و من؟ ....خنده‎ای کرد و گفت: در غزلخوانی تو.

آه از آن آبادی که در آن کوه رود،

رود مرداب شود و در آن بلبل سرگشته سرش را به گریبان ببرد و نخواند دیگر،

من و تو بلبل و کوه و رودیم،

راز ماندن جز در خواندن من،

ماندن تو، رفتن یاران سفر کرده‎مان نیست، بدان!!

طبع لطیف شما مارابه تحسین وادار نمود
وجودتان پر نور
دلتان خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد